2010年6月28日星期一

貓貓研習班

上星期上了一個貓隻日常美容課程,  1.5小時, 課程內容有修剪指甲, 清潔耳道, 眼睛護理, 刷牙和梳毛, 其實是一般養貓常識, 看書也可以學到, 但我想學一些較正統的方法, 而且有一隻大靚貓做model, 任摸唔嬲, 可以和朋友一齊上堂或者一個人去都可以, 課程完結後還送MoMo勁鍾意的健康小食, 同埋3樣小玩意和三文魚油試用裝, 除了課程內容外, 導師Anna亦分享了一些養貓心得, 真的很有用!另外還有<貓隻美容及沖涼>等課程, 除左課程外, 當然亦有貓貓美容服務, 我最有興趣是, 貓貓沖涼服務, 因為貓主可以看到整個美容過程, 不過價錢好像比一般寵物美容店貴, 但當我見到老闆Anna本人和她們所用的美容產品, 我又覺得ok囉!




我另外又買了一枝營養膏(左)和勁香魚魚零食(右)比momo! 佢又勁鍾意食, 不過我只比左小小佢咋!怕熱氣!




MoMo難得拖著老公的手睡覺


沒有留言: