2010年8月15日星期日

阿MO五個月哪

有朋友話我養左隻貓之後忙左好多, 可能阿MO初到我家已經病病地, 所以我特別留意佢D舉動, 又諗一D方法令佢開心D,  總之係想佢快D長大, 增強抵抗力, 第一次見阿MO時, 都唔夠兩個月大, 今日佢已經足5個月哪, 身體狀況亦告穩定, 佢個樣雖然冇初初時咁得意, 而且臉上仲多左一D布偶貓的黑紋, 但係我覺得佢英左喎!總之, 你變成點, 我都咁鍾意你嘅!




唔夠兩個月嘅阿MO


最近買左個有蓋貓砂盤比佢, 未放砂之前, 佢居然將個砂盤當左床, 日日都瞓係入面, 見佢瞓得咁SWEET, 所以我都由得佢當床瞓!




1 則留言:

knotters yoyoma 說...

princess look