2010年8月1日星期日

寵物用品展




這幾星期忙於上網訂購貓貓用品, 訂了好幾間, 卻遇到一間沒有交帶亦沒有時間觀念的店舖, 要求晚上6:30送貨, 但10:30仍然未收到, 真的氣死我!

與其上網訂貨受氣, 不如趁這幾天寵物展(30/7-1/8)走去睇睇, 不過真是很遠, 在亞洲國際博覽館, 好在有免費穿梭巴士, 我昨天在天后上車, 約一小時到達, 但回程卻遇著塞車, 要個多小時!

現場有很多狗狗四處行, 人又多狗又多, 我都不是太明點解那些主人會放他們的小狗在地上, 因為人太多, 很容易踏到牠們!

下面這隻虎紋的動物究竟是什麼?答案在最後一張相片




可能我第一次去寵物展, 在會場留了兩個多小時, 每一間店舖都看過好幾次, 因為山長水遠入機場, 總不可以空手而回, 所以買得過多了!

買了枝三文魚油給momo, 令牠毛髮好一點, 另外一枝本來想幫朋友代買的, 但因為當時找不到朋友, 買後先知道她已經有了, 現在唯有放上拍賣網低價拍賣!


$75/4oz (118ml)

又買了一些貓貓沖涼包,  100%天然, 不怕貓貓不小心吞了有損健康, 出面店舖賣$25-$30一包, 我一次買了一盒12包, 只是$170, 所以每包不用$15, 但又是那句, 真的又買多了, momo現在就連抹手仔都不肯, 所以幫牠抹身暫時比較困難, 所以多了的, 又要放上拍賣網了!!!




又買了有蓋貓沙盤, 只是$120, 又靚又平, MOMO把它當了避難所, 喜歡躲在入面, 不過牠有點豬, 入去後不太懂推門出, 在入面喵喵叫救命



下面是我買的東東, $800大元, 乾塘了



MOMO當然要第一個睇下佢D禮物



同場加映, MOMO自在反肚LOOK


這隻狗狗好似好可憐, 全白色比人漂成老虎紋, 但現場見, 其實是染得好靚, 不過我想牠未必會開心!



除了掛住貓貓外, 我都有自己生活的, 上星期日看了TOY STORY 3和潛行凶間優先場, 一定要有足夠精神才看Inception, 因為有點複雜, 但一定要看, 十分精彩!

沒有留言: