2010年8月2日星期一

我係淑女

話說個幾月前, 我sent了一張相去樓下呢本雜誌其中一個專欄叫"眾生貓相", 只需填寫貓貓名字, 性別, 年齡等, 就有機會登你心愛貓貓張相在該雜誌上, 仲有貓小食送添, 我試下sent左張相比編輯部, 如果登出來, 可以留為記念, 都唔記過左幾耐....就收到佢地的e-mail問我有冇興趣提供mo小姐多一d資料, 登在另一個專欄叫"喵喵自白書"內, 卒之個幾月後今日, 我收到這間雜誌社寄來最新一期的書, 原來封面和內文都係講RAGDOLL, 唔知係唔係選中MO小姐的原因呢!



內文提到mo小姐外表好溫柔, 實質都幾惡死, 好似男親女愛果個Miss Mo咁, 這個我非常同意, 佢大小姐真係想點就點, 佢平時粒聲都唔出, 但近排鍾意半夜喵喵叫, 總之係要叫到我地起身開門為止, 但佢先四個幾月大, 應該冇咁快發情卦, 真係唔知點解, 尋晚仲攪笑, 半夜3點幾喵喵叫, 我起身比左d野佢食, 之後又番房瞓, 到4點左右, 佢又再叫, 我又出去睇, 佢好似狗仔咁, 咬住個公仔係個廳來來回回走來走去!



1 則留言:

erchow 說...

我認得內頁肯定是MO小姐,封面那隻是不是另一款布偶貓﹖
[版主回覆08/09/2010 00:10:00]封面應該係一d外地入口的布偶貓, 所以貴好多!