2010年8月8日星期日

人生大事

對於貓貓來講, 人生大事, 唔係結婚生仔, 就係做desex, MO小姐亦唔例外, 兩個星期前預約左尋日去上環貓醫院的Dr. Maggie幫阿MO做絕育, 好似早左D, 因為阿MO仲差一個星期先夠5個月, 不過曾聽某些人講, 最好係佢發情之前做, 因為佢仲未識性, 冇咁唔開心, 而據某些專家來講, 16周便可做DESEX, 當然, 要經過醫生的檢查!

護士小姐叫我前一晚12時後, 唔好再比野佢食, 但可以飲水, 阿MO當然唔知發生咩事, 前晚仲食剩野, 我心諗你之後仲要餓足全日, 真係可憐!

尋日阿MO一早喵喵叫等食, 當然係唔可以比野佢食啦, 仲要引佢入寵物袋, 其實我都有D想縮沙, 難得佢呢排咁開心活潑, 無啦啦要佢開一刀, 不過開刀都係遲早問題!

約左10:30, Dr. Maggie話阿MO好健康, 我話佢每日都會打一兩個噴嚏, 佢話只係敏感, 又讚我地又比乾糧同濕糧佢食, 不過不建議日常用洗耳水倒入耳仔幫貓貓洗耳, 因為貓貓耳道好窄, 有D水入左出唔到, 所以話平時可以用清水加化妝綿清潔就OK了!

Dr. Maggie 見阿MO耳仔外殼有D傷口, 佢開左枝藥膏比佢, 我諗係佢抓耳抓傷, 不過阿醫生又冇話佢有耳蝨!

檢查完畢, 護士小姐叫我地5點來接留阿MO, 卒之4:45PM, 護士打比我話手術完成, 阿MO已經醒番, 係診所見番阿MO, 兩眼無神, 好似未瞓醒咁, 不過番屋企途中, 佢都有周身郁, 題外話, 我問護士小姐, 阿MO係咪要載頭COOL, 佢話唔使, 同埋貓載左好似比人定左型, 佢會好辛苦, 佢話貓貓平時一般清潔身體冇問題, 我問使唔使困籠, 佢又話唔使, 只要唔好比佢跳來跳去就得喎!

手術後殘樣阿MO


6PM, 番到屋企, 諗住阿MO會好肚餓, 點知佢望住D野食發呆, 又手軟腳軟, 連水都唔飲, 7PM, 佢開始食小小野, 仲勁飲水, 8PM, 佢已經食哂D乾糧, 仲食埋D濕糧, 9PM, 佢又開始做伸展運動, 想跳上電視櫃(!!!我好驚), 我唯有抱佢上去散下步!

10PM, 佢又企圖跳上飯枱, 我真係好驚佢會爆傷口,  為免佢再跳, 我唯有將佢放係籠入面, 佢就成晚係籠入面咪咪叫, 想我地放佢出來!

第2日朝早, 佢已經完全回復精神, 但因為我唔會將佢困籠, 所以要將屋企所有會向高空伸展的東西收埋, 佢又好似平日咁, 大字形咁係地下瞓, 阿護士小姐話個傷口得1CM, 但實情係1吋有多喎, 同埋個肚仔使唔使剪咁多毛呀, 豈碼有成4吋長, 好心痛添!

我搵Dr. Maggie做絕育的收費係.....$300診金 + $900 DESEX(貓女), TOTAL: $1200, 比普通診所貴, 不過我諗手勢會好D卦!  仲有, 愛協有$200資助, 不過我趕唔切申請, TOO LATE!



3 則留言:

knotters yoyoma 說...

she eat tak sleep tak should be ok.... will get well soon
[版主回覆08/17/2010 21:22:00]個護士都係咁講! 

Loggie 說...

hello, 真布偶....我係大佬 - 扮布偶既英短

Loggie 說...

愛協有$200資助...找不到耶 ....我家兩位大少10月就會desex喇
[版主回覆08/22/2010 12:12:00]我尋日先收到coupon, 每個人可以申請兩張coupon, 2011年3月31日到期!
http://www.spca.org.hk/chi/welfare/snap_voucher.asp