2009年3月10日星期二

HOT BANGKOK DAY TWO (2)

2009年3月5日(THU)

好多人話來曼谷一定要食MOS BURGER,因為比香港平,十幾蚊一個MOS BURGER係咪好平,我真係冇咩印象,我反而唔係太想食,因為香港都有得食,好似食完又小左個QUOTA。




呢次旅程去得最多係CENTRAL WORLD,基本上我想食想買的都在附近,經過NaRaYa,人山人海,香港人居多,我其實唔係太喜好蝴蝶袋的pattern同質地,但一場來到都買左一個白色A4 SIZE的袋,同STANDARD的蝴蝶袋外型質地好唔同,只係360B($77),夏天上班用都好。




之前在網上預約左CENTER POINT MASSAGE & SPA做SPA PACKAGE,包括全身磨砂,香薰按摩,草藥球按摩,腳底按摩,共3.5小時,特價只係1,100B($237)一位,真係超級抵。約3:30PM搭BTS去SALA DAENG EXIT 1,跟指示都算容易搵到,本來經網上訂左COUPLE ROOM,去到現場佢話因為太多人要COUPLE ROOM,所以只有單人房,我反而好高興,其實每人一間房更好,一來冇咁尷尬,而且按摩師可以集中一啲,我都可以RELAX一啲,又唔駛等沖涼。




去到先選按摩油同磨砂,按摩油的味道好似差唔多~~


我的房在3/F,路經洗腳的地方,唔知係裝飾定真係有人係度洗腳


我嘅房有大浴缸,不過我個PACKAGE唔包浸浴,所以冇得用


按摩師安排左我入房,就擺低條毛巾,叫我換浴袍,第一步係全身磨砂,真係全身磨,雖然大家都係女人,其實都有啲尷尬,之後就沖水哪,沖水時,按摩師仍然係房內換床單,真係你有你沖佢有佢做野,不過佢唔會望你。

點都好過幾年前去DIVANA SPA,兩位按摩師企係度睇住我同老公焗SAUNA同幫我地沖涼,雖然有穿UNDER,不過都係好尷尬,唔知伊家佢地有冇改善呢。

沖完涼皮膚真係好滑好滑,之後開始香薰按摩同草藥按摩,技師手勢幾好,很舒服,草藥球頗熱,但係印多幾下又變暖,按摩師見我拍熱,她不時安慰我,話草藥球GOOD FOR BODY!其實感覺幾得意。

按頭時真的很舒服,還會按臉,真係估佢唔到,佢其實有一個PACKAGE包FACIAL的,貴$30左右,唔知好唔好呢。

按按按~~~跟住又沖涼換番衫,落下一層去一間雙人房腳底按摩~~


老公一見到我即刻話按摩師手勢好好,佢想BOOK第2日再做一次,不過COUNTER小姐話已經FULL了,不過可以第2日打電話來問下有冇人取消。入左腳底按摩房,按摩師會比條褲我地換,張床又係好舒服,手勢又真係幾好,就算下次冇PROMOTION,我諗我地都會再幫襯。




按完又搭BTS去左MBK CENTER  7/F的WARP INTERNET,諗住預早48小時MARK機位,呢處20B($4.3)一小時,講明你要玩幾耐,先付款,店員會比張紙仔你,有USER NAME同PASSWORD,登入左,OK!


本來想去MBK的FOOD COURT,不過CLOSE左,其他好多食店又收埋,卒之去左地下果層,又去番8食野,不過呢間分店冇咁好食。之後去左隔離間STARBUCKS買左杯POKKA 105B($22.5)就番酒店LU。

冬陰公鮮蝦拉麵83B($18)


68B($15)


照燒雞70B($15)


                                                                            .......HOT BANGKOK DAY 3 (1)

1 則留言:

Hin Hin 說...

最近我個 blog 有提示比我,  原來要裝 Flash 10  先可以睇到短片, 妳都裝  Flash 10 咁就可以睇埋我 d 短片喇 !  因為我拍軒軒 d 短片, 真係好得意架 !
[版主回覆03/14/2009 23:14:00]都係唔得