2009年3月14日星期六

HOT BANGKOK DAY 4(1)

2009年3月7日(SAT)

終於到左旅程最後一日,4日曼谷遊真係唔多夠,始終行程有啲急,下次都係去5日以上,咁會輕鬆一啲。

一早係酒店食完早餐,十一點幾就提早check out,將行李寄存係酒店處,又輕輕鬆鬆去MBK CENTER進發,上次去曼谷,因為住係MBK隔離果間Pathumwan Princess Hotel,所以MBK變左我嘅飯堂,但係我居然唔知佢有個FOOD COURT,唔通果時仲未有?(5年前)




去MBK,點可能唔食吳君如推介的【MONT】-2/F, 加央多士(左-Toast with coconut custard) -18B($3.9),右Toast with marmalade jam)-18B($3.9)- 麵包新鮮,但係我覺得香港某些出名茶餐廳的多士更好味,更香口。


再來一杯士多啤梨奶32b($6.9)和朱古力奶37b($8),兩杯都普通, 朱古力奶好味啲




店內係唔準拍照的,係下面呢張相後,即刻有職員阻止我,okok!


之後上左6/F FOOD CENTER搵聞名豬手飯


入場前可以先買COUPON,再用COUPON到食店COUNTER購食物,有不同面值,我買左200B($44),睇下可以食啲咩~~~


得一檔賣豬腿飯,應該冇去錯卦


老公對食物指指點點後,終於成功買到兩碟豬手豬腸飯,每碟55B($11.8),豬手豬腸亦煮得很"淋",而且非常入味,好好味。


再來魚蛋粉一碗50B($10.8)- 一般啦


又是雞飯40B($8.6) - 又一般啦


兩個人總共用左$44,好飽同好抵。如果用剩COUPON,可以去另外一個COUNTER REFUND 現金。


又見到PEPPER LUNCH,都係平過香港同日本好多


係商場行行下,老公同我居然係MBK買到幾件合心水的T-SHIRT,好多都係幾十蚊港紙,呢度啲衫明碼實價,講價成功率只有10%,呢度可能冇JJ MARKET咁抵咁多,不過真係行得好舒服,跟住又比我見到SWENSEN'S,上次食雪糕火鍋唔係太滿意,今次選CRISPY COCKTAIL($17) 同BANANA BOAT($16)


實物靚過上鏡, I LOVE MY Crispy Cocktail!


老公去邊處旅行都係食香蕉船,我唔記得偷食添


                                                                                                  .....BYE BYE BANGKOK

沒有留言: