2009年3月11日星期三

HOT BANGKOK DAY 3 (1)

2009年3月6日(FRI)

我發覺真係好多香港人住呢間酒店,食早餐時真係比港人攻陷左間HOTEL,不過香港人係精明消費者,搵得呢間一定有原因嘅,我諗新淨方便是原因之一,我之前在網上搜尋,發覺有好多人住呢間酒店,酒店都有送生果盤,送小食,浴缸又有鴨仔同浴鹽,我經國泰假期訂套票,真係咩都冇,係咪因為我係Superior room,好過份,價錢又唔係特別平,第一日只有基本的WELCOME DRINK兩杯,同每日兩枝酒店水。


朋友叫我一定要去PLATINUM FASHION MALL,佢話有好多靚衫,其實個商場都幾大,啲衫同格局有啲似旺角中心,荔枝角批發中心等等,有啲衫好唔得,有啲都OK的,價錢都係幾十元起,買滿3件仲有批發價,好似我睇中左一件衫,一件要290B($62),如果買3件以上每件200B($44),都相差幾遠。我因為之前BOOK左位食LUNCH,所以只逗留了大半小時就離開了。




呢間意大利餐廳Peperoni位於NARAI HOTEL入面,佢地有個LUNCH SET,有餐湯,餐包,沙律,主菜,甜品同餐飲,每位350B($75),雖然唔係十分平,但在酒店食意大利菜算是十分相宜了。不過請不要步行去酒店餐廳,搭的士去最近的BTS,也只是35B($7.5),其實不用訂位,我相信WALK-IN都冇問題,味道算是中規中矩。

麵包暖暖的,又有脆脆的


餐湯有點似龍蝦湯,很CREAMY,正!SALAD很奇特,都OK


MAIN COURSE可以從主餐牌內多款PIZZA及意粉中任選一款,兩個人一人一款,左面的PIZZA原價要330B($71),右邊的意粉原價240B($52),PIZZA好好味,但這款意粉個汁太"杰"了,強差人意,還是選其他的。




還有CAPPUCCINO和好正的TIRAMISU


                                                                        ...... HOT BANGKOK DAY 3(2)             

http://www.peperonisilom.com/

1 則留言:

Monique 說...

food looks really delicious, my friend said pullman offers very good bargain, but i guess i would go for a place with less hong konger
[版主回覆03/12/2009 22:02:00]yes, looks delicious, ha ha