2012年5月26日星期六

吃不停


呢兩個月食左5次自助餐,都好多吓,最唔滿意都算係金鐘萬豪酒店果餐,3月尾去食,HSBC白金卡有75折,折完都要$400+一位,除左龍蝦鮑魚魚生,真係冇野食,但鍾意食龍蝦的會超開心囉,源源不絕供應,但其他食物種類少到呢......唔好提!!


跟住4月尾,M小姐就請我去銅鑼灣PARKLANE食lunch buffet, $235一位(星期六,日),某d卡仲有節,我覺得得喎,都幾多野食,同埋幾好味,一定一定會再食,在此多謝
M小姐,









第3餐buffet是同事的結婚晚宴,係尖沙咀皇家太平洋酒店,都好多野食下,因為掛住食野同傾計,所以冇映相,提提申請成為信和之友,生日月免費
筲箕灣東大街變左食街好一段時間,d食店愈開愈多,我都差唔多食過哂,有一間吃小菜的叫粥棧小廚,都開左好耐,小菜都幾好味,不過唔易book到位,某天假日早上十一點幾經過,見到入面冇咩人,又有d set lunch,今次唔食小菜吃粥,叫左一個雞粥$40,好大鍋囉,夠3個人食,又叫左炒河粉$40,炒得好惹味又乾身,好得! 又多左個地方食午餐哪!

今年生日又同班好姐妹去灣仔吃那間意大利西餐廳La Bons Brasserie,搬左新地點,我覺得整體感覺cheap左!




筲箕灣又新開左上面呢間叫千福大少,有海南雞餐同咖喱等等,海南雞餐約$58+10%,味道OK,另外試過咖喱牛腩約$58+10%,牛腩有點實咬不下,另外加錢半價叫左杯mocha$24,味道幾好但唔夠熱,而且正價太貴哪!






還有這間新開業的甜品店【糖品】,價格不便宜,份量小,但味道ok,或會再幫襯







另外送阿mo嬲爆爆近照一張,阿mo, 你額頭d虎斑令你睇落去好惡死!!!!

2 則留言:

Hin Hin 說...

唔駛客氣, 下年再食過 !

吉孖媽 說...

真係食唔停喎!我已經要減肥,睇黎你仲有quota喎!
阿Mo邊有嬲爆姐!