2012年7月5日星期四

MO之近況

好耐先寫一篇blog,因為冇心情冇時間冇野想寫,阿mo已兩歲零4個月大,但仍然冷冷淡淡,除左玩同食零食,好少主動親我地,心想阿mo姐, 使唔使咁cool呀,抱你又搵隻手仔推開我地,令咩臉! 每朝晨早5-6點又抓膠袋,發出聲音,為的是嘈醒我地陪佢玩,阿mo有時會自創一些新玩法,要我地配合佢,雖然阿mo好大小姐有時又好冷漠,但係佢玩起上來真係好投入好得意,所以雖然你忽冷忽熱,但我地卻愈來愈鍾意你

 

 









 

 

 

 

 

 

1 則留言:

吉孖媽 說...

哎喲!最尾果張好可愛啊!
禾就用強迫習慣法,每日抱阿仔一次佢一掙扎就放,如是者一年下來已經可以抱十秒啦!yeah!