2012年5月20日星期日

澳門生日之旅(二)


第一天去澳門真係熱到飛起,在酒店有車去威尼斯人,其實行路好過,等車都5-15分鐘一班,行車又10分鐘,行路仲近,另外有酒店車去半島那邊的金沙酒店,在酒店放下行李,便乘酒店車到金沙酒店,再轉taxi ($25)去議事亭前地找地方吃午餐,附近有好幾處地點是可以有免費WIFI上網,只要找到這個LOGO "WIFIGO"便可連線,每次時限45分鐘, 可以上這個網站睇睇地點 http://www.wifi.gov.mo/tc/Find.php


澳門去過N次,都係行下算了


因為太肚餓,我去左義順醫左肚先再搵野食,我覺得仲貴過香港囉,個撞奶SIZE仲細過香港,價錢又差唔多,味道又差唔多



後去譚家魚翅食翅,上次印象幾好,一碗雞炖翅($38), 半隻凍咸雞($$68),OK啦!

食完野行多一陣就返酒店了,實在太曬太熱哪! 今晚BOOK左銀河酒店的群芳吃自助餐,晚餐BUFFET正價$338 + 10%, 經香港旅行社訂$318全包,我經中旅訂的! 今次放棄了超多人的新葡京酒店自助山,轉戰群芳,可以吃足4.5小時(只限一至五),我又覺得OK喎,而且小童和老人半價,下次可以帶爸媽來吃! 但注意六,日及公眾假期分兩個時段)

至於味道和種類呢,我就覺得OK,自助山是多選擇,但平日又要分時段,超多人! 但聽聞群芳超多大陸團光顧,但可能我去那天是平日關係,又不太多內地人,不用排隊取食物! 但網上口碑不太一致!

我平時吃自助餐不吃生蠔,但今次即開即食,我也忍唔住食了4隻,一點也不腥,好味道! 我的至愛還有新鮮出爐的葡撻, 田螺, 乳鴒, 乳豬和烏雞湯!




















我差不多將所有食物拍下,當然我只是吃到其中一小部份,餐廳有免費WIFI供應,但每次時限15分鐘左右,另外銀河酒店的酒店車站亦有WIFI供應

2 則留言:

吉孖媽 說...

如果香港都有多D地方有free wifi就好!

bird 說...

請問那間旅行社BOOK群芳自助餐,我email(birdtonghk@yahoo.com.hk)


謝謝