2010年11月2日星期二

阿MO愛入筒

話說貓貓很怕水, 阿MO都唔例外, 要佢沖涼慘過死, 不過佢極鍾意玩水, 落大雨會爬在窗邊睇雨, 攪到成面濕哂!最近我因為隻腳成日痛, 所以要晚晚熱水浸腳, 阿MO極度好奇, 每晚都會坐在水筒邊, 一有機機會就會強行將個頭塞入水筒, 但係D水真係好熱, 阿MO好易會煮熟, 好危險! 


阿MO在找機會入筒, 佢鍾意扮唔覺意, 突然走過嚟



有機會哪~~~~



我來了!



你個貓奴 仲咩阻住我~~~



行動失敗~~



~ 完 ~


1 則留言:

Loggie 說...

哈哈...我兩件仔都中2去浴缸玩水,飲水龍頭D水,以前Lo驚我刷牙澈水,e+佢兩件5驚....
[版主回覆11/07/2010 21:08:00]我唔比阿mo入廁所, 所以唔知會唔會飲水喉水呢?不過佢見到我開心喉時, 佢會好驚, 你兩個仔唔驚水又幾好喎!