2010年11月20日星期六

弄MO為樂

阿MO真係一隻好WILD的貓貓, 用盡所有軟硬方法, 牠都是喜歡出口, 好似成為慣性, 有時我覺得佢好似獅子, 好想挑戰我地, 如果我地企圖用手按住佢, 唔比佢咬, 當我地一放手, 佢總係搵機會再咬我地, 佢仲會咬我地冇衫蓋住嘅地方, 例如如果著左牛仔褲的話, 佢就會咬腳眼位置!


阿MO雖然係布偶貓, 但佢只有7成布偶貓的特性, 佢心情好時可以任抱唔嬲, 但不高興時, 最好我地唔好掂佢, 免得自招麻煩!



自從夜晚開了房門之後, 阿MO每朝早, 都會走到我床上轉幾圈, 佢最鍾意(我最唔鍾意)就係, 踏過我枕頭, 在我頭邊走來走去, 有時仲停留一陣, 發出wu wu聲, 我知佢想我地起身倍佢, 因為佢已經悶左成晚, 所以我地係佢走過第3,4轉之後, 通常都會起一起身, 摸下佢再瞓過!


近排阿MO多左野講, 好幾次佢玩膠圈(個BANNER果個), 玩玩下個圈唔知去左邊, 佢就會走過來喵我幫佢搵, 搵到時, 佢又喵一下, 好似想多謝我咁, 跟住又再玩過, 但通常佢每一次玩膠圈都會整唔見5次或以上, 有時佢自己搵到, 搵唔到或者拎唔到時 佢先會叫我幫佢!


阿MO其實有D頭細身大, 特別係佢瞓係地下, 仲覺得佢個身肥肥地, 可能係多毛關係!佢平時勁鍾意大字型瞓係廳, 真係冇咩儀態!



 


除左掛住阿MO外, 呢個幾月無情情加入左炒iphone行列, 日日留意個回收價走勢, 真係好煩! 相差15分鐘, 回收價可以由$5,950跌至$5500, 真係嚇得心驚胆跳, 當然有錢賺是開心, 但係又唔想成日睇住佢上上落落, 好似買股票咁, 伊家剩低兩部, 放完就算! 某人因此賺左錢買左部iphone4! 我呢!仲係用緊3年前買果部電話, 未壞嘛, 好難說服自己買部新機, 但賺到錢夠交學費比一個讀保險的short course! 可以幫補下啦!


1 則留言:

Loggie 說...

踏過我枕頭, 在我頭邊走來走去, 有時仲停留一陣, 發出wu wu聲, 我知佢想我地起身倍佢, 因為佢已經悶左成晚, 所以我地係佢走過第3,4轉之後, 通常都會起一起身, 摸下佢再瞓過! .....和我1樣,摸完佢地,佢地會係我腳尾坐,直至我起身
[版主回覆11/20/2010 20:16:00]阿mo都係咁, 之後佢就會走到我腳尾坐