2010年11月24日星期三

好轉中

阿MO尋晚半夜已經回復活潑本性, 今日隻右眼冇尋日咁紅, 但睇真D都係左右眼白兩隻色, 本來諗住今晚帶佢睇醫生, 點知醫生呢個星期都FULLY BOOKING, 聽晚我又要番學, 護士小姐問過情況, 幫我安排到星期5晚, 如果阿MO未完全好哂, 星期5晚都會帶佢去睇睇......!




今晚屋企走廊聽到有女人喊聲, 搬野聲, 男人聲, 但係始終聽唔到佢地講咩, 打開門睇, 又聽到個男人聲叫我地關門, 但係見唔到個人, 都唔知發生咩事, 維持左成個鐘頭, 阿mo好好奇, 成晚望出門口!其實我都好好奇, 打落管理處又冇人聽電話, 伊家又好似冇聲.....好奇怪!



尋晚阿mo又瞓係地, 當時隻右眼仲係好紅, 不過就精神左好多....


MO: 喂喂!阿邊個, 你仲咩偷影我?



沒有留言: