2007年7月27日星期五

日落西山

今天放工後去了影日落,本來是一件很開心的事,但這幾天心情差到極點,又傷心,又恐懼,又嬲怒,總之一切負面情緒一同走出來,真的很可怕,一些平時不太困擾我的事,亦令我心緒不寧,拍攝寫blog是我尋開心的方法,希望這些負面情緒快快離我而去,因為我開始感到很吃力。





4 則留言:

Kai Fo 說...

第4張好靚! 唔開心就去做運動發洩下, 會舒服好多.

wood 說...

(Empty)

stanna 說...

THANKS A LOT

Momi 說...

hi,,我第一次入你blog!! 多多指教,!! 好靚呀 ...where is it???
[版主回覆02/18/2009 21:04:00]多謝你到訪, 我係銅鑼灣海邊拍的, 在加寧街向天后天后再過一條街,見公園(不是維園)過天橋再向海邊方向行,其實唔係太記得確實位置,總之是銅鑼灣海邊,果處好多遊艇,希望你搵到, 果度映日落好靚。