2012年9月17日星期一

我試Laser Facial

上星期花了$398去試做一次LASER FACIAL,去之前看了一些網上口碑,大部份有讚的都是那些有FREE TRIAL的BLOGGER,所以不能作準,難得找到一個是抽獎中了免費試做的,又彈到不得了,說極度HARDSELL,不JOIN COURSE亦非常黑面!
好驚HARD SELL同好怕痛之下,仍然試試,因為平時做FACIAL都會$300一次,比多$100可以試新野,試得過!


晚上6時幾去到,入面已經有幾丁客人,SERVE我的CONSULTANT初見面已經有點好感,她好像額頭刻了《我不HARD SELL》幾個字,

填了簡單問卷便帶我到美容房,不用更衣便上床,美容師便幫我洗臉再進行LASER,當然眼睛和眉毛先貼上膠布,一直開著小風扇, 減小痛楚, 但過程仍有點痛,但對比清黑頭算小兒科,之後轉房敷mask和倒模,休息一會後便起模走人!


之後又轉到另一間房, consultant開始解釋療程的工效,另外比一些類似我色斑的客人相片我睇,看看療效!  而價錢是$2000一次, 10次有8折, 18次有7折, 即日開course送多一次,如果下次先開便沒有了10送1了! 當然我要考慮清楚, 所以亦冇即時決定! 而consultant亦沒有黑瞼,反而叮囑就算不光顧他們亦要找間可信賴的地方打斑,免得斑斑再惡化!


傾完計,Consultant送上gift set的Skin Ceuticals的product四件,都幾so!  




至於效果,做一次真係睇唔到咩野效果,斑斑當然冇淡到,皮膚亦冇白左,基本是一切不變,我相信要做多幾次先有效果!
之後幾日敷下面這個從萬寧買的韓國mask,我這些乾性皮膚用剛剛好!! Collagen這個天氣剛剛好, aloe好似潤左d, 不過送貨臉後, 皮膚又好滑



http://www.perface.com.hk/web/index.php

2 則留言:

Hin Hin 說...

我之前都用過 Skin Ceuticals , 都幾貴 !
[版主回覆09/22/2012 23:15:18]太貴了, 不過B5 GEL用完真係幾滑

RonRon 說...

嘩2千蚊一次, 都幾貴. 我試過去E生度打, $700一次 (姑娘做), 但咩SERVICE都冇的,. 打完起身, 出去比錢, 走人. 我打過一次, 咩都冇, 剩係白左D, 只係覺得好貴. 仲諗緊打唔打, 睇完你呢篇BLOG, 心思思又想做了.=.=
[版主回覆09/22/2012 23:16:28]如果做開好又抵, 做生不如做熟