2010年12月18日星期六

阿MO與冬天

阿MO是3月出世, 牠今年第一次過冬天, 我覺得呢兩日好涷, 我以為阿MO都係咁諗, 但佢都係晚晚瞓地下, 什麼床仔, 毛巾等等全部NO, 更不要說著衫, 夜晚, 我地刻意抱佢上床瞓, 但佢都係行幾行就落番床, 死都唔肯留耐D, 朝早佢又狂打噴嚏, 不過都係唔肯上床, 最多係瞓係地毯度, 我同事話阿MO係長毛貓, 所以佢地唔拍凍, 冬天反而好HAPPY, 因為佢隻長毛狗狗都係咁, 呢幾日出街開心到彈下彈下!


但係我好擔心佢會冷親, 好在佢伊家仲係精精靈靈, 但真係唔明點解佢咁憎瞓床仔或者一D軟綿綿的東東....佢最鍾意大字形瞓係地, 如果地下蓋上被或毛巾, 佢都會走開唔瞓! 唔通佢真係好熱?




沒有留言: