2010年12月29日星期三

冇覺瞓

阿mo已經9個幾月, 牠同小時侯時差不多, 都是非常之活潑, 我好懷疑我放假在家的時間, 牠每日睡覺不足8小時, 總是走來走去, 又或者眼甘甘看著我們!


昨晚還讚阿mo好低調, 早上不會喵喵叫醒我們, 只會站在我的枕頭邊發出咕嚕聲, 但因為頗大聲, 也足以把我們吵醒!


別讚小朋友, 阿mo今早6時幾便喵喵叫, 當我們應牠後, 牠又一個急步飛奔到廳躲避, 牠想我們同牠玩捉迷藏, 結果當然是你有你叫, 我有我睡啦!太早了!


直至8時左右, 牠又喵喵叫想引我玩, 我不想掃牠興, 便和牠玩了一會兒, 好在家中可走的地方不多, 互追幾轉便玩完了, 最後牠又躲在梳化底, 平時牠會露條尾出來, 牠今次可以整個身子藏在梳化底, 我想拍下牠當時的表情, 所以便有下面這張相片了! 阿mo, 你超趣緻!



阿mo的全黑眼珠.........好神秘



沒有留言: