2006年10月12日星期四

第二輯『鬼線人』

等左幾個月,Medium II今晚回來了,9:35明珠台,暫時唔上網,唔溫書,咩都唔做,乖乖地坐係電視機前等Allison出現,我真係勁鍾意睇呀!!!!!!!!

2 則留言:

wendys 說...

睇電視?! 做晒功課未呀, 聽日交喇, 記得帶回郵信封呀 我未去日本, 因book唔到酒店, 21日先去, 返來後就會update個blog, 慢慢等啦~~~

PUN FAI 說...

re: 聖安娜 多謝你既回應呀~~其實我都係初哥一名,只不過自己睇下書、問下人,叫做知道啲基本知識咁啫~ 可以既話,重頭學過我都覺得ok,始終係循序漸進咁學嘛~~ 我都覺得多啲實習好有用,我之前攞部DC去周圍影,周圍試效果,結果試到好多說明書無教出黎既效果,覺得既好玩又滿足。有時實習真係勝過紙上談兵架~~ 我都有放左啲相喺自己個BLOG度,有啲係用單反影既,有啲就係用DC,你得閒可以過黎睇下,俾啲意見丫~