2014年8月23日星期六

Jamie's Italian

星期五晚本來想去銅鑼灣宜家行下,路經Jamie's Italian,便走去碰碰運氣,當時已經是晚上9時了,等了半小時便有位了,比我想像中要快!

某些食物如pasta, 有分大小份量,有人説小份是一人份量,但我覺得大份才是一人份量、份量明顯較少,至於味道方面,我相信這裏食材較優質,但烹調方法,還是覺得香港人較懂香港人的口味!

所以,試過就夠了!
這個雞翼只有4件,肉質過腍,又酸了點!
這個炸魷魚有點似椒鹽鮮魷,不過咸了點!
帶子墨汁意粉是三款中最好吃的,意粉較硬身,意粉汁不是墨魚汁,所以牙齒不會變色!我已經叫大份$145了,不過分量只夠一個人吃呢!
臨尾還要我未食完,肥哥哥想收碟,點解好似茶餐廳!

有人唔夠飽,要去強記美食補多一餐








沒有留言: