2011年5月19日星期四

買唔買好呢?

阿mo是一個好貪玩的小朋友,而且非常好奇,其實很想幫牠找個伴,但家中太小,根本容不下多一隻貓和牠的用品,有時都覺得牠會悶,成日望住d玩具想玩,我見有些人會帶貓上街,但貓不同狗,不能放在地上周圍走,我想買一架寵物車,周日帶阿mo去公園散散步,比佢望下風景,但究竟佢鍾唔鍾意呢?真係心大心細!




1 則留言:

abc 說...

我隻貓最緊要你陪佢玩, 佢最鍾意玩乒乓球, 又追又跳, 有時我追著佢行, 又玩捉迷藏。 貓睡10多20個鐘, 我想佢時間跟你去街街.   上一次我隻貓好細的時候, 我帶佢去我媽咪家, 4小時之嘛, 回來佢好似鬆一口氣, 跟住伏落地睡了, 另一隻重幣, 去的時候嚇到頼屎, 你好自為之了。
[版主回覆06/15/2011 22:26:00]後來決定唔買車lu, 如果佢唔鍾意就浪費, 阿mo都好鍾意我陪佢玩, 又係玩捉迷藏, 不過阿mo每日都冇瞓十幾個鐘, 成日掛住玩, 上次佢去我媽屋企又係好緊張, 後來仲自己番入左寵物袋添!