2010年9月20日星期一

阿mo咬人事件




之前還說阿mo怎樣嗲人, 星期五晚又發生阿mo咬人事件, 還要瘋了似的追著我的腳狂咬, 怎樣也不肯停止!

開始了第一次主動咬人事件後, 星期六和今晚亦有追著我的腳咬, 好可怕, 我唯有出動水槍, 才可制止牠! 之前用過N種方法, 有些初初有效, 但牠習慣了後, 又沒有效, 牠現在才半歲大, 真的不敢想像將來會怎樣, 現在唯有盡量教牠啦!

有冇人幫到我??

已用過的方法如下: -

1) 大聲SAY NO (很快已無效)

2) 高音慘叫 (有時有效)

3) DR. MAGGIE教的"CHI CHI"聲 (初初很有效, 現在只間中有效)

4) 彈耳仔或輕拍嘴仔 (好反感, 仲惡左)

5) 困籠 (無效)

6) 不理啋牠 (唔覺有效)

7) 水槍 (暫時有效)




1 則留言:

藍眼白貓 說...

半歲小朋友,佢可能覺得佢對腳郁郁吓好得意先追住咬~!
你試吓分散佢注意力,俾D玩具佢玩,例如:紙波波,毛毛棒~!
佢咁細個都冇惡意既,慢慢教啦~
[版主回覆09/21/2010 19:15:00]佢有時係貪玩, 有時係嬲嬲地, 不過我都要慢慢教佢, 始終都係細個...thank you!