2010年4月13日星期二

心動


我一直想養一隻貓貓, 但爸爸叮囑我, 養寵物是一生一世的事, 不可以半途而廢, 所以最好是不要養, 佢又話貓貓會抓爛屋企d野, 又會隨地方便, 我說只要教牠就沒有問題了!

但始終牠是有生命有感覺的, 如果我真的決定要養時, 不可以因為個人問題而放棄, 雖然身邊的朋友勸我快點養一隻, 加入她們的一份子, 但我還是下唔到決心!

我想搵一隻令我一見鍾情的貓貓, 但呢幾年都未遇到, 今日居然比我係某網站見到呢隻待領養的貓女, 我真係好鍾意佢, 忍唔住望多佢幾眼, 更sent左e-mail去網站問貓貓比人領養左未, 不過佢咁可愛, 我諗都係冇嘅多! 原來有時係需要有d衝動, 先可以下到決心, 我要多睇一d養貓心得, 為將來的牠做準備!

但問心果句, 屋企真係冇多餘空間可以放得落貓的沙池和小小的貓屋, 更不要說活動空間, 這可能是我一直不敢的起心肝養貓的原因!

1 則留言:

erchow 說...

既然喜歡,就應該有股動力要養活牠
[版主回覆04/21/2010 19:46:00]努力中....