2008年8月30日星期六

我喜歡.......



我很喜歡寫blog和看別人的blog,我承認我每天最少花個多小時坐在電腦前上網,但我真的開心喎,我隔離果位都好開心喎,因為可以各有各空間。

我喜歡看電影,這個一直沒有變的。

我曾經好喜歡打機,其實只係玩sims2,不過自從部notebook同個game嘅software唔係咁夾之後,有啲function用唔到,又有好一段時間冇玩lu。

我又喜歡游泳,真係好relax呀,咩都唔駛諗!如果個泳池係屋企樓下就好啲。

我仍然喜歡攝影呀,但真的要買一部單反,現在的相機真的不夠用,但冇錢呀!

好喜歡旅行,不過要儲錢先!

有時喜歡一個人,是的,我有點自閉呀,哈哈。

沒有留言: