2006年12月3日星期日

恐懼鬥室

前後兩天被人迫看恐懼鬥室(一)及(二)集,因為有人想看第三集,所以迫我陪佢睇番第一、二集,發覺受害者變了是我,半夜睡不了,第二天早上,脛和膊頭痛得在床典了半小時也起不到床,現在還隱隱作痛,其實和電影無關,我只是不想去戲院看第三集了!其實電影不太恐怖,只是有點血腥,不過還是不要在晚上看吧!

8 則留言:

Timothy 說...

哈哈, 我買了vcd到現在都未有時間看

Alan 說...

介紹你去睇"舞出真我(Step Up)", 睇完開開心心, 可以平衝0下.

Alan 說...

係"平衡"下.

Kai Fo 說...

係咪即係SAW? 我睇左第一集咋...唔知第二集好唔好睇

stanna 說...

撈: 係SAW呀, 第2集血腥D, 死得人多,不過如果你睇開第一集,不妨租隻碟睇埋第二集
玩物喪志: 我真係要平衡下, thank you
 
Mantak: 記住半夜一個人係屋企先好睇呀

亞妹 說...

你咁偉大... 叫你朋友請你食餐飯補番下

wood 說...

我第一,二集都無睇 所以三都唔去睇lu~

wood 說...

預祝您聖誕快樂 !!