2006年9月17日星期日

發現了牠們的影踪

拍攝鳥兒真的不容易,特別是用半傻瓜機,不過算了,雖然不太清楚,但總算是拍到呢!(自我安慰)

從貓貓眼神中,我看到牠像說:「你不要走過來呀!」

貓貓在草叢中望了我很久很久,好像在說:「你看不見我,你看不見我」,其實拍照時,我真的看不太清楚牠,因為和背景顏色太似,甚至有一張相片,在翻看時,只見到她的頭沒有身體,有點嚇人呢。

貓貓說:「老友,你都映左好耐啦,我好眼瞓呀,映完未?」,漸漸地貓貓的眼睛由全開變了半合半開了,如下兩張相片。

我見貓貓好似真係瞓著,便拿起相機再走近一點,貓貓忽然發覺我的存在,望一望我,再望一望四周,轉身便走了!

臨走前,貓貓企了三數秒給我拍下牠全個body的美態,伊,佢都幾fit喎!不過有啲寒背呀,哈哈!企直啲啦


4 則留言:

wendys 說...

嘻嘻, 好可愛的貓咪呢~~~陽光燦爛的日子拍出來的相片顏色特別鮮!!!! 好靚

Alan 說...

佢又會咁乖肯俾你影既?

wood 說...

企係下面影樹上面既雀仔, 好驚佢痾臭臭落黎~

stanna 說...

我是站在樹的對面zoom埋去映雀仔,所以比較安全,ha ha...同埋我有載帽...