2006年7月25日星期二

攝影班(1)

 Canon ESO 350D
Nokon D50

今晚是我第一堂學攝影,班中大約半男半女,全班約60人,第一堂大致是教鏡頭的防潮保養護理,同學問,對於初學者應買那些相機,阿sir提議初學者可以買Nikon D50單鏡反光機不連鏡頭,另買TAMRON 18-200mm鏡頭,約$8500,呢個組合是最低要求,但對於我這個初學者兼女孩子來講,一部單鏡反光機是比較大件同貴,因為我希望要一部隨身携帶的相機,但要有手動光圈快門功能及4x光學變焦以上及防手震,但市面上卻好似很小這類機種。阿sir亦未能提供意見。


如果想學基本攝影,係咪一定要買單鏡反光機呢?

 


4 則留言:

Rudee 說...

哈哈,我想了很耐,都未可以的起心肝買番部DSLR機,我始終不想背著大大件的相機去旅行,令樂趣成為負累。所以,還是繼續用我那部Sony W-1傻瓜機仔好了。

Timothy 說...

我想, 買dc 定dslr 的主要因素, 視乎你影的是甚麼了 如果你想正正式式學一學攝影到底是甚麼一回事, 買dslr是最好的 不過如果你想買部機隨時帶出街, 隨心拍拍, 用作snapshot之用, 無疑是dc比較方便 dc與dslr是兩種不同的取向啊....好好想想吧! (我自己是用D50的...有時都會用lomo或傻瓜機....hehe)

Alan 說...

影相最緊要有心. 只要構圖出色, 傻瓜機都可以影出大C級作品! 但話說回來, 一開始便投資八千幾買DSLR又真係有點那個. 所以不妨買部有Manual Mode的DC玩下先 (e.g. Canon S系列, Panasonic....), 學下影相0的基本野, 到覺得部機唔夠用先諗下換DSLR都唔遲.

yiuwah 說...

D50 already out....